29.11.2012

Haaste

Kiitos kaikille Friika-kommenteista, neule alkoi näyttää omaankin silmään entistä paremmalta kun saa toisilta kehuja. :D

Tuikkuremu muisti haasteella, kiitos siitä. Lupasin palata asiaan heti kun netti toimii ja nythän se toimii. Eilinen valitus ja jurnutus tepsi, ainakin toistaiseksi!

Minä luistan sen verran, etten haasta ketään, mutta kerron kahdeksan satunnaista asiaa. Pakko luntata edelliset haasteet etten löpise samoja ja näköjään olen aika monta kertaa näitä jo kertoillut.

1. Asun maalla ja olen kotoisin maalta, siis ihan maatilalta eli lehmien lypsy sujuisi vieläkin. Taskurahoja olen tienannut lomittamalla vielä opiskeluvuosinakin.

2. Osaan viittoa vähäsen. Paino sanalla vähäsen. Siskoni äidinkieli on viittomakieli, mutta me kommunikoimme silti puhumalla.

3. Olen sairastanut selkärankareumaa kohta kymmenen vuotta. Tauti pysyy kuosissa vaihtelevasti, nyt oireilee taas nivelet ikävästi. Neulominen onneksi onnistuu, mutta nilkkaa polttaa taas.

4. Koirakuume on iskenyt takavasemmalta! Olemme olleet koirattomia puolisen vuotta.

5. Saan palkkaa mm. siitä, että väritän puuväreillä enkä ole ammatissani tekemisissä lasten kanssa. Pääosin istun kyllä tietokoneen ääressä.

6. Blogini täyttää pian 7 vuotta.

7. Minulla on 5 kummilasta. Vanhin on pian 18 ja nuorin alle vuoden. Okei, aika järkyttävää, että vanhin kummilapsi on täysikäinen kohta. Ja itsehän olen vielä ihan nuori....

8. Pitiköhän tämä olla satunnaisten vai outojen asioiden kertomishaaste? No, kerron silti etten ole Facebookissa, en ole koskaan ollutkaan enkä sinne kaipaa. Saa nähdä miten sitten kun lapset alkavat olla siinä iässä, pitääkö liittyä mukaan valvontamielessä. Joskin kaipa sitten on joku ihan toisenlainen systeemi, johon "kaikki" kuuluvat.

Blogeissa on pyörinyt myös kuuden kesäkuvan haaste, olipa tää ihmeen kivaa. Näistä kuvista kyllä menee copyrightit miehelle, joka siellä kameran toisella puolella yleensä on.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti