28.1.2006

Hassu meemi

Näin tämän ekaksi Liinulla, mutten ehtinyt sitä tuolloin jatkamaan. Sitten pitikin etsiskellä tovi, mutta Likkalapselta se viimein löytyi.
1. Julkaise omassa blogissasi koko lista yhdessä näiden ohjeiden kanssa.
2. Lihavoi ne väitteet, jotka ovat voimassa sinun kohdallasi.
3. Lisää loppuun väite, joka pätee sinuun.
4. Seuraavan osallistujan löydät tämän kirjoituksen kommenttilaatikosta (eli siis ekana ehtinyt saa luvan vastata).

1. Punainen on lempivärini.
2. Omistan auton.
3. Minulla on kissa.
4. Seuraan Emmerdalea.
5. Kykenen juomaan litran appelsiinimehua 15 minuutissa.
6. Sain töitä!
7. Conan O´Brien ärsyttää minua.
8. Olen aamu-uninen.
9. Rakastan suklaata ja salmiakkia.
10. Havukasvit ovat kauniita.
11. En osaa rullaluistella.
12. Näen kummallisia unia.
13. Vihreä on lempivärini.
14. Leivon usein pannukakkuja.
15. Olen laulanut karaokea.
16. Käytän julkisia liikennevälineitä.
17. En voi sietää verilettuja.
18. Pidän Kotiteollisuudesta.
19. Minulla on silmälasit.
20. Olen huulirasva-addikti
21. Minulla on koira/koiria.

Aika vähän samoja mitä muilla, jännä juttu.

1 kommentti:

  1. Moi!

    Tää varmaan nyt menee niin, että mää saan jatkaa tätä, jos heitän tänne kommenttia, vai mitenkä? No, nappaan tämän itselleni nyt joka tapauksessa! :)

    ps. Terkkuja blogitaaperolle! :)

    VastaaPoista