20.1.2006

Kesäloma

Minulla todellakin on nyt kesäloma (äitiysvapaavuoden peruja) ja sääkin on mitä mainioin! Tässä aamun minimilämpötilalukema, tervetuloa kesäiseen Itä-Suomeen. :)(kuten maksimilämpötilasta huomaatte, mittaria ei ole tullut nollattua sitten syksyn)



Ihan oikeasti olen iloinen, että olen nyt lomalla. Ei tarvitse huolehtia auton lämmityksestä ja töihin ajamisesta, vaan saa istua kotosalla. Sisälämpötila kohoaa keskuslämmityksen myötä tosin vähän liikaakiin, varsinkin kun kaikenvaralle on tullut lämmitettyä vuolukiviuunia!

Neuleita ei ole nyt esiteltäväksi, puikoilla on uusi yritys vaihtopipoksi. En ollut edelliseen tyytyväinen, joten laitoin langan vaihtoon, mutta pidän mallin samana.

2 kommenttia:

  1. Eiks ole kivaa olla kesälomalla? Mä olen kans torstaihin asti, perjantaina alkaa äitiysloma :D

    Kivoja sukkia, ihanat nuo raidalliset joissa liukuesteet!!

    VastaaPoista
  2. On tosiaan, mutta nyt alkaa jo ahdistaa kun työt kutsuu kahden viikon päästä! Onnea äippäloman alusta (tahtoo sellaiselle lomalle itsekin ;) )
    Liukuestesukat on aika vinkeät, tosin teollista tuotantoa kun ovat, jouduin jo koristenallukkaa korjailemaan. Liukuesteellisillä sukilla on muuten jännä liikkua, jotenkin kumman tahmeaa, mutta eipähän ainakaan liukastu! Ovat nimittäin vielä pitävämmät mitä lasten sukat yleensä.

    VastaaPoista